Daisypath Anniversary tickers

Thursday 11 August 2011

can you TRUST me ??



ehh , SIALL LAA !! PUIHH !! urm , tgok 2 ..kann saia sdah mrah !!! urm , takk  story dier cm niew ..yesterday kann ..i'm just fine jek nan MY HUBBY !!  suddenly , art skola ..he asked 4 a BREAK with me !! urm , jemm bkann ..same laa dgann saia ..takk tahuu pape ..lpass 2 nakk mntakk CLSH plakk !! urm , i'm just sit quite ..n dun't know wht to do ...urm , act takk sdeyh time 2 ..want 2 COVER that ..haha ;D ! n then , fard told me that he want 2 BREAK UP with me ..b'cos of dat's JERK GUY !! he says that ..that JERK GUY ! had my PHOTO !! aiimaiigadd !! SWEAR ..i did not know anything bout this ?? urm, my HUBBY niew plakk did not TRUST me at all !! huh !! only GOD who knew my FEELING that time !! urm , syangg kalau bleh kann ..saia nakk NANGISS sekuadkuad hati ..when u keep asking me ..how that SHIT GUY , got my PIC ... sdeyh saia tahuu ..bler awakk tHUU ..when u did not TRUST me at all ! syangg , bape lamew dah kter KPEL ?? it's 1 YEAR 2 MONTH dah syanggs !! this meanwhile , had u ever TRUST me ??  urm , SUMPAH syanggs ..bby takk bgi pown PIC bb art JANTAN Siall 2 !! wht for i gave it 2 him ? doesn't worth  it!! urm , bler bb ckapp mybe dier amikk art FB ..b tanakk caye ?? skang sapa slaa ??  SYANGGS !! I JUST NEED UR TRUSTED AT ME ! that's all i want ..i don't want anything ..i know that i always LYING 2 you ..but , this time i relly begging 4 that !! urm , bb takk MENIPU kali niew ..i;m saying the TRUTH !! n 4 the JERKSUCKERSHIT men !!! aquh bncii qaw lah SIALL !! PUIHH !!! hey guy !! u already had gf  kann ?? what for u amikk PIC i art FB !! it's relly ANNOY tahuu !! urm , npew awex awakk TAKK lawa ker ?? smpy amik PIC awex orangg !!
HAH ?? !! ish ! dew gakk JANTAN cm 2 erk ?? huh !! u're soooo ANNOYING !! IHATEUSOOOMUCH !! hansem tidakk apa ..niew muke mntakk KAKI jek kann ! WEY LANGAU ,BETOL PNYA PAILANG NAMPAK !! hehe ! ;) ..gangster takk saia ?? haha ;D ! bajet jekk arnn ..hah ! ade aquh kisah !! urmm , kbaii !! pnadd sdah !


p/s : HOPE THIS WILL NEVER HAPPEN AGAIN !! n JERK GUY !! don't use ur STUPID EXCUSES 4 covering ur fault !!

No comments:

Post a Comment